
ING Penzijní fond spustil 23. dubna originální reklamní kampaň upozorňující na výhody soukromých forem spoření na důchod v souvislosti s penzijní reformou. Netradiční spot se sloganem Chrochtejte si i v penzi vtipnou formou připomíná, že pro zachování životního standardu v penzi je nutné být zodpovědný a začít na svou budoucnost myslet včas. Komunikace probíhá jednotně prostřednictvím televize, rádia, tisku i on-line.
Ideou nové reklamní kampaně je vyobrazení spokojené penze pomocí chrochtání doplněné heslem Chrochtejte si i v penzi s holandskou penzí od ING. Myšlenka v sobě spojuje charakteristický zvuk holandštiny a nizozemské hudby a zároveň těží z přeneseného významu slova chrochtat si – mít se dobře. ING Penzijní fond se tak hlásí ke svému holandskému původu a poukazuje na výhody spojené se stabilním zázemím silné mezinárodní skupiny.
Kampaň odstartoval v pondělí 23. dubna vtipně laděný televizní spot doplněný moderovanými vstupy, sponzoringem pořadů a rozhovory s předsedou představenstva ING Penzijního fondu, a. s., Jiřím Rusnokem na rádiových stanicích a v televizním pořadu. V konceptu nebyl opomenut ani tisk podpořený brandovanými kameloty v barvách ING a s motivem kampaně. Komunikaci doplňují také bannery a videa na on-linu. „ING Penzijní fond je prvním fondem, který přišel s kampaní tohoto druhu. Načasování jsme zvolili na jaro, protože chceme motivovat všechny, kteří ještě nemají zřízené penzijní připojištění, aby o této možnosti začali přemýšlet a měli čas se dobře rozhodnout,“ uvedla ke kampani Zdenka Pelikánová, ředitelka marketingu, vývoje produktů a přímé distribuce ING Pojišťovny ČR/SR.
Zřídit si penzijní připojištění za stávajících podmínek, tj. s garancí nezáporného zhodnocení a výsluhovou penzí, lze totiž už jen do konce listopadu. Kampaň je podpořena i novými webovými stránkami www.ingpenze.cz, které pomohou zákazníkům lépe se zorientovat v prostředí penzijního připojištění a problematiky penzijní reformy. Po celý rok pak bude kampaň doprovázena také komunikací na Facebooku.